وبلاگ

کتاب آموزش تخصصی تعمیرات کلیه بردهای الکترونیکی ژاستین یانگ

کتاب آموزش تخصصی تعمیرات کلیه بردهای الکترونیکی ژاستین یانگ

خرابی بردهای الکترونیکی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که برای بردهای متفاوت است ولی میتوان بیشتر خرابی ها را دسته بندی کرد. جنس برد الکترونیکی می تواند فایبرگلس و یا استخوانی باشد که با توجه به تعداد قطعات و نوع قطعات روی آن ابعاد و ضخامت آن متغیر می باشد. برد الکترونیکی مجموعه ای از قطعات الکترونیک است که به وسیله سیم کشی روی برد به هم وصل شده اند تا فرمان یا تغذیه مورد نظر را اجرا کنند. در این دوره توانایی کاملی در تشخیص علت خرابی بردهای از کار افتاده و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها بدست خواهید آورد. در این دوره توانایی کاملی در عیب یابی و تعمیر مدراات و بلوک های مختلف برد الکترونیک بدست خواهید آورد.

  • شرکت در زمینه های نوآوری ،فناوری ،کارآفرینی و اختراعات درخششی چشمگیر داشته و دارای کادری کاملا مجرب و متخصص است.
  • این جلسه دوم آموزش تعمیر برد به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری برای انجام تعمیرات برد بگیرید.
  • از پکیج های دیواری بگیرید تا موبایل و لباس شویی و یخچال، اگر برد هر یک از این دستگاه ها ایراد پیدا کند، تعمیر و یا تعویض برد راه حل خرابی دستگاه است.
  • شناخت مفهوم مقاومت، هدایت الکترونیکی، جریان ها و مدارها همگی در قطعه ای کوچک با نام برد جمع شده است.
  آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی کافه آموزشگاه

یخچال، تلوزیون، کولرگازی، انواع فر برقی، سشوار، اتو و… حتی موبایل‌ها و تبلت‌ها نیز دارای برد هستند. با توجه به اینکه برد الکترونیکی تقریبا در تمامی وسایل مورد استفاده ما وجود دارد پس قطعا شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی یک شغل فنی گسترده است که بازار کار پر رونقی نیز دارد. پس میتوان نتیجه گرفت که این شغل اشباع شدنی نیست مخصوصا امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت لوازم الکترونیکی، افراد تعمیرات را به تعویض ترجیح میدهند. به این ترتیب همواره احساس نیاز به تعمیرکاران ماهر در زمینه تعمیر برد های الکترونیکی وجود خواهد داشت.

برد لباسشوییLG اینورتر 12 کیلویی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای یکی از دوره های پرطرفدار و تخصصی آموزشگاه برق الکترونیک می باشد. دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی یک آموزش عملیاتی و کاربردی در شناخت و استفاده از انواع المان های الکترونیکی می باشد. با گذراندن این دوره، کارآموزان با نحوه تعمیر انواع بردهای الکترونیکی و مونتاژ آنها بر روی بردهای الکترونیکی آشنا می شوند. اموزشگاه فن اموزان به ارائه دوره آموزش تعمیر برد الکترونیکی با متدهای اموزشی جدید و استفاده از مدرسین و اساتید حرفه ای دوره ای عملی و کاربردی را برگزار می نماید.

معرفی دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

تیم ما با استفاده از تجهیزات تخصصی و ابزارهای پیشرفته، به تشخیص دقیق اشکالات برد‌های الکترونیکی می‌پردازد. به طور کلی زمانی از مهندسی معکوس استفاده می شود که علم و دانش فنی طراحی و ساخت یک محصول وجود ندارد ، محصول موجود می باشد و به روش مهندسی معکوس به روش های ساخت این محصول و تکنولوژی و دانش فنی ساخت آن دسترسی پیدا می کنیم . قطعا نام مهندسی معکوس بارها به گوشتان خورده است که در حوزه های مختلف می توان از این روش برای حل مشکلاتتی که با آن پیش رو هستیم میتوانیم از آن استفاده کنیم . اما پیش از هر چیز لازم است تا با مفهوم این فرایند به زبان ساده آشنا شویم. درحقیقت همان طور که از اسم آن پیداست فرایند مهندسی معکوس یک فرایند معکوس میباشد که در حوزه های مختلفی از آن استفاده میشود. برای به دست آوردن این دانش ها، شما مي توانید از منابع مختلف استفاده كنید.

  تعمیر وعیب یابی تخصصی بردهای الکترونیکی خودرو،صنعتی،تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی در مجتمع فنی تهران پایتخت

پس در یک جمع‌بندی می‌توان گفت که سرمایه لازم برای شروع کار در بازار کار مهندسی معکوس تعمیرات برد الکترونیک، علاوه‌بر پول، علم و دانشی است که با تلاش و پشتکار، به‌دست خواهد آمد. مجتمع فنی تهران پایتخت مجری برگزاری دوره‌های ویژه مهندسی معکوس با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای در تهران است که علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها، خود را برای ورود به بازار کار مهندسی معکوس در ایران، آماده کنند. صنعت مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی با توجه به گسترش روزافزون بردهای الکترونیک، مورد توجه علاقه‌مندان زیادی قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند با آموزش تعمیرات برد های الکترونیک، مهارت لازم برای دانش مهندسی معکوس را به دست آورند.