وبلاگ

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی کافه آموزشگاه

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی کافه آموزشگاه

اصول کار برد های الکترونیکی بر پایه جریان الکتریکی است به طوری که با کنترل این جریان وظیفه اصلی خود که همان سازماندهی و هدایت اجزاء ماشین ها است را انجام می دهند. از آنجایی که افزایش تعداد شرکت کنندگان کلاس احتمال یادگیری‌تان را کاهش می‌دهد؛ ما کارگاه های آموزشی شما را با حداقل نفرات برگزار خواهیم کرد. انتخاب و سپس طراحی دوره‌های ایده پاژ پس از تحقیقات کامل نیازهای  بازار کار و اشتغال انجام می‌شوند؛ به این معنا که ایده پاژ فقط دوره‌هایی را برگزار می‌کند که بازار کار ایران به فارغ التحصیلانش نیاز مبرم دارد.

  • هنرجویان علاقه‌مند به تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیک می‌توانند در این دوره در آموزشگاه فنون برق که در کارگاهی با تجهیزات بسیار و توسط اساتید با سابقه به صورت عملی برگزار می‌شود، شرکت کنند.
  • برای این که بتوان برد یک دستگاه را عیب یابی و تعمیر نمود نیاز است تا در ابتدا آن را از دستگاه مورد نظر خارج نموده و به طور دقیق آن را از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار داد.
  • مولتی متر نیز در صورتی استفاده می شود که نتوان از نظر ظاهری مشکل را شناسایی کرد و به وسیله آن می توان از وجود یا عدم وجود جریان در قطعه های مختلف برد اطمینان حاصل نمود.
  • راهکاری که وجود دارد این است که دامنه تحقیقات خود را گسترش داده و شبیه‌ترین قطعه موجود در بازار را که با نصب آن، عملکرد برد جدید نزدیک به عملکرد برد اصلی باشد، پیدا و تهیه کنیم.
  • آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای شامل عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی می‌باشد و از رشته‌های محبوب و پرطرفدار است، چراکه پایه‌ی تعمیر بسیاری از لوازم برقی مربوط به تعمیر برد آن‌ها می‌باشد.
  تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان- نمایندگی لباسشویی بهی در اصفهان

پرداد سیستم همکاری نزدیکی با صنایع تولیدی و شرکت های بازرگانی وارد کننده تجهیزات در تعمیر و بازسازی برد های الکترونیکی دارد. در فیلم آموزش کامل تعمیرات تخصصی الکترونیک به صورت علمی شما علاقه مندان با تمامی اصول مربوط به تعمیرات سخت افزاری بردهای الکتریکی آشنا خواهید شد. بُرد مدار چاپی یا برد الکترونیکی Printed Circuit Board (PCB) مجموعه‌ای از مدارهای الکتریکی است که می‌تواند تنها از یک لایه مس (یک طرفه)، دو لایه مس (دو طرفه) یا چندین لایه به رنگ‌های سبز، نارنجی و آبی ساخته شده باشد. تمام قطعات الکترونیکی خودرو از جمله مقاومت، خازن، آی سی و سایرین بر روی این صفحه مونتاژ می‌شوند. با پیشرفت روزافزون صنعت الکترونیک و استفاده گسترده از دستگاه‌های الکترونیکی، تعمیر و نگهداری بردهای الکترونیکی یکی از نیازهای اساسی صنعت الکترونیک شده است.

معرفی جامع دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که متقاضیانمی بایست در انتخاب آموزشگاه مورد نظر خود،توجه و دقت ویژه ای را مبذول دارند. همچنین،برخورداری آموزشگاه از سطح علمی، عملی وتجربی مطلوب و مناسب، در فراگیری مبانی واصول این حیطه، به علاقمندان و متقاضیانکمک شایانی می نماید. جهت اطلاع از زمان شروع دوره و شهریه های آموزشی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. این شامل تعویض قطعات خراب، ترمیم مسیرهای قطع شده و بازسازی بخش‌های تخریب‌شده می‌شود. بله خدمات پشتیبانی نامحدود و مشاوره رایگان فنی البرز به صورت تلفنی یا حضوری به کارآموزان و مهارت آموزان عزیز ارائه می شود. برای دانلود راهنمای تعمیرات ماشین لباسشويي، شما مي توانید به سایت  مراجعه كنید و فرم درخواست را پر كنید.

  دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی فیلم آموزشی رایگان + مدرک فنی حرفه‌ای آموزشگاه فنی حرفه ای کاردانش

سوال های متداول در مورد تعمیرات برد

گاهی قطع شدن یک اتصال ساده کل مدار را قطع خواهد کرد و برد را از کار خواهد انداخت. اما گاهی موضوع به این سادگی نیست و قطعه ای در برد نیازمند تعویض می گردد. در هر صورت می توان خرابی برد را بر طرف نمود و از این محل درآمد زایی خوبی کرد، به شرط آنکه ایراد و قطعی اتصالات برد مشخص شود.

ارائه مدرک فنی و حرفه ای دوره تعمیرات برد های الکترونیکی

همانطور که می دانید در بردهای الکترونیکی، قطعات متنوعی به کار رفته و طراحی این بردها می توانند کاملا باهم تفاوت داشته باشند. این بدین معنی است که روشی که برای عیب یابی و تعمیر برد یک دستگاه موثر است شاید برای دستگاه دیگر اصلا کارساز نباشد. بنابراین آموزش کامل تعمیر بردهای الکترونیکی باید به صورتی باشد که تمام احتمالات را در نظر بگیرد و یک کارآموز را برای انواع مشکلات و چالش های پیش روی یک متخصص تعمیرات برد آماده کند. تجهیزات و لوازم صنعتی شامل ماشین آلات، دستگاه جوش، دستگاه خشک کن، انواع جرثقیل، اینورتر، ژنراتور ها و… هستند. تعمیرات برد صنعتی نسبت به برد خانگی کمی سخت تر است و لازم است تا تعمیرات کاران مهارت بیشتری را کسب کنند.