وبلاگ

خرید و فروش و قیمت خودرو تارا اتوماتیک در تهران دیوار | noandish

خرید و فروش و قیمت خودرو تارا اتوماتیک در تهران دیوار | noandish

هرچند که ایران خودرو بسیار زمان کمی برای طراحی داخلی این خودرو صرف کرده است، اما کابین آن با داشتن تغییرات اندکی در داشبورد و رودری از پژو ۳۰۱، بسیار مناسب و ارگونومیک است. فرمان این خودرو از نوع ۳ شاخه و D کات است که این نوع فرمان در تولیدات ایران خودرو قبلی دیده نشده است. تارا اتوماتیک دارای ظاهری مشابه تیپ دنده ای است، با تفاوت وجود رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی به جای رینگ های ۱۵ اینچی فولادی.

  • با بررسی دو خودرو از نظر تجربه رانندگی باید گفت، با خرید دنا همان سواری را باید انتظار داشته باشید که پیشتر با سمند تجربه کرده‌اید.
  • شما برای فروش نقدی تارا اتوماتیک  میتوانید به پنل کارویترین مراجعه کنید و برای فروش اقساطی تارا اتوماتیک  به سایت سپند خودرو مراجعه نمایید.
  • در قیاس دو خودرو از نظر فنی باید گفت نوع پیشرانه، حجم موتور، قدرت و گشتاور آن‌ها یکسان نیست و تفاوت‌هایی دارد.
  • خرید تارا به صورت اقساطی یک روش معمول برای افرادی است که می‌خواهند اقساط ماهیانه را به عنوان راهی برای به دست آوردن این خودرو انتخاب کنند.

بنابراین با توجه به نوع پیشرانه، ابعاد خودرو، میزان مصرف و سرعت شتاب، در زمره خودروهای پرسرعت جاده و البته خوش مصرف طبقه‌بندی می‌شود. ناگفته نماند که مشخصات فنی تارا کاملا با همتای فرانسوی‌اش یعنی پژو ۳۰۱ برابری می‌کند. تارا اتوماتیک از 4 ایربگ برای حفظ جان سرنشینان جلو بهره مند می باشد. همچنین سیستم های ترمز ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز (HBA)، کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل کشش (TCS) و کنترل پایداری الکتریکی (ESC) از دیگر قابلیت های ایمنی این خودرو هستند.

  دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی فیلم آموزشی رایگان + مدرک فنی حرفه‌ای آموزشگاه فنی حرفه ای کاردانش

خرید تارا اقساطی با شرایط ویژه از کیان خودرو

ورودی هوای سپر نیز در پایین با طرحی مشابه جلو پنجره قرار دارد و چراغ‌های مه شکن و دی‌لایت ها نیز در اطراف آن قرار گرفته‌اند. سیستم تعلیق خودرو تارا اتوماتیک شامل تعلیق مک‌فرسون در جلو و تعلیق میله پیچشی در عقب است. به دلیل این نوع سیستم تعلیق کیفیت سواری و رانندگی تارا اتوماتیک به لطف هندلینگ خوب و سیستم‌های ایمنی و کمک راننده پیشرفته بسیار رضایت‌بخش است. در طراحی داخلی خودرو تارا اتوماتیک در بخش رودری‌ها از پلاستیک خشک استفاده شده است که با نواری نقره‌ای رنگ در بالای آن‌ها همراه است. کلیدهای شیشه بالابر که پیش‌تر در کنار دسته دنده قرار داشته‌اند، در مدل جدید به روی دستگیره‌های در منتقل شده‌اند. داشبورد نیز مانند رودری‌ها از پلاستیک خشک ساخته شده و با نوار پلاستیک پیانویی تزئین تارا قسطی شده است.

شرکت‌ها

بر اساس آنچه گفته شد، برنده رقابت دنا با تارا، محصول جدیدتر ایران خودرو خواهد بود. دلایل زیادی وجود دارند که می توانند شما را متقاعد به ثبت نام در طرح فروش تارا اتومات قسطی کنند. از آنجا که این روزها، شرایط اقتصادی موجود و افزایش روز افزون قیمت ماشین، خرید را برای بسیاری دشوار کرده اند، به سبب همین موضوع هلدینگ با سابقه کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی تارا اتوماتیک 1403 کرده است. وقتی شما در جستجوی بهترین شرایط فروش اقساطی تارا میگردید، طبیعی است که در لابلای صفحات مجازی و یا حتی گفتگو با کارشناسان خودرو به برخی نام خودروهای دیگر هم برخورد کنید که نیاز به تحقیق بیشتر برای گرفتن تصمیم نهایی باشید. تارا در بین خودروهای داخلی با دنا پلاس توربو و شاهین رقابت میکند و در میان خودروهای خارجی جک j4 و هیوندای اکسنت را در کنار خود دارد. از نظر محدوده قیمتی، امکانات رفاهی، سواری و فنی و ایمنی، این خودروها در سطح مشابهی قرار دارند و نمی‌توان یکی را بر دیگری ترجیح داد.

  تعمیر pc تعمیر کامپیوتر خدمات در محل

فرم مشاوره با کارشناسان تهران خودرو

گیربکس ۶ سرعته تارا هم پیش از این بر روی دنا پلاس توربو اتوماتیک استفاده شده بود. تارا اتوماتیک با استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق نیمه مستقل میله پیچشی در محور عقب طراحی شده است. ترمز‌های این خودرو در محور جلو دارای دیسک‌های خنک‌شونده هستند و در محور عقب نیز از دیسک‌ها استفاده شده است. تارا اتوماتیک به سیستم‌های کمکی نظیر ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و ترمز کمکی اضطراری (EBA) مجهز است. این خودرو در یک سیکل ترکیبی شهر و جاده، با میانگین مصرف سوخت ۷٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، بسیار صرفه‌جویی در مصرف سوخت دارد. فروش خودرو اقساطی یکروزه با استفاده از تسهیلات لیزینگ خودرو همواره  اطمینان و رضایت مشتریان مارا در پی داشته است.